Livet På Stornäset

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2011

Jobbig väntan...

Av Sandra Holmlund - 9 augusti 2011 09:50

... att vänta på att luggen ska växa ut. Molly ska så småningom få jämnlångt hår hade jag tänkt, men det är så svårt att göra en "frisyr" på henne som håller luggen borta. Små spännen är ju toppen, men är ALLTID borta vid hämtning på dagis, också hänger den där förbannade luggen i ögonen på henne igen. Nu har den blivit så pass lång att det går att få med i en inbakad fläta. Perfekt! Men det lär väl sluta med att man klipper lugg på henne igen :P

      



Nä nu är det dags att skjutsa Molly på dagis, sedan hem o duscha för att senare åka på jobb mellan 12-20.


Ha en fin dag!

 
 
Ingen bild

Lotta & Tilli

12 augusti 2011 12:03

Åh vad fint! Skulle oxå önska att Tilli var sådär "medgörlig". jag får vara glad om jag lyckas sätta upp en hästsvans på henne i farten. Tillan gillar inte när man kammar eller borstar håret & än mindre att ha grejer i håret. Men jag hoppas att det vänder ;P Molly är iallafall en väldigt söt liten tjej  ha det bäst Sandra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Holmlund - 12 april 2013 12:48

...och Let´s Dance då jag slutat jobbet :) Ser mycket fram emot det, har varit en seg vecka med trötta kvällar.   Ledig helg! Molly ska på baletten igen efter 2 lördagar då det varit stängt. Imorgon kväll ska jag äntligen få dansa lite igen. H...

Av Sandra Holmlund - 12 april 2013 12:24

Stugan är hyrd i Kolmården (3 dagar)... I år blir det semester med goda vänner. Ska bli så roligt! Molly kommer att ha Emma att leka med så slipper hon oss ;)   Molly längtar redan efter alla djuren o ser fram emot att ha en kompis med sig....

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:56

Brukar inte gilla färdiga mixer till gratänger m.m. Men idag testade vi Abbas färdiga Citron- och dillsås för ugnsbakad lax. Saltade o pepprade laxen, annars hällde man bara på såsen. Serverade pressad potatis till. Ett tips för ännu en snabb middag....

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:49

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:44


Naturgodis - mandel med saltlakritsöverdrag o mandel med kanelöverdrag. Mums!   ...

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards