Livet På Stornäset

Alla inlägg under februari 2011

Av Sandra Holmlund - 3 februari 2011 15:27

...tack o lov! Var på VC idag både jag o Molly. Var VÄLDIGT röd i halsen, men ingen halsfluss. Molly har feber idag så vi blir hemma imorgon. Hatar verkligen att vabba, men som tur var så löste det sig på jobbet :)


Molly gillar inte vårdcentralen. Då vi klev ur bilen så sa hon:

-Molly vill inte till doktorn!

Hoppas det går över. Hon gallskrek inne hos läkaren, höll på att spy då han kollade hennes hals... Arg som ett bi med andra ord!


Men i helgen blir det jobb. Skönt! :)


Gose-katten o tutten är bäst då man är sjuk!

     

Av Sandra Holmlund - 3 februari 2011 15:23

...är Mollys nya favorit. Hon blev lite småkär i honom efter att Robban spelade det på X-boxen :) Och till hennes förtjusning (o även Robban) så visar dom ju Spindelmannen på en utav barnkanalerna.


-SPINDELMANNEN! skriker Molly o sträcker upp händerna i luften. Gullunge!


Tror t.o.m att sprindelmannen har gått om ponny hästarna med hästlängder (hehe).

    

Av Sandra Holmlund - 3 februari 2011 15:20

  


Ja det är så sött som det ser ut, men fick bara lov att testa. Finns ju hur mycket skoj som helst på "America-hyllan" på Ica :) Allt är såååå nyttigt :P Nästa gång ska vi testa Amerikanska pannkakor-mix.


Betyg: Himla gott om man tycker om socker (vilket jag gör). Räcker länge då man inte klarar av att äta för många åt gången :)

Av Sandra Holmlund - 3 februari 2011 15:16

... har inte orkat att blogga helt enkelt... men ska försöka mig på några inlägg i februari :)


Kan bara säga... SKITSNÖ! Vill ha vår, helst NU!


Idag kommer Madde hit o sover över, sånt gillas! :)


Och en bild...

  

Det är kul att hjälpa pappa o backa med firmabilen :D

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards