Livet På Stornäset

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Sandra Holmlund - 4 februari 2011 15:20

-Igår kom min gudmor Madde på besök. Kul! Efter middan så bakade vi en kladdkaka, mums! Hon sov över också, men jag hann inte träffa henne på morgonen eftersom hon åkte på jobbet så tidigt.

  


-Idag har mamma o jag varit hemma o vilat då vi är sjuka. Men jag vill gärna busa på som vanligt emellanåt. Mamma var toktråkig o sa mest att hon inte orkade att leka idag. Tråkiga mamma, saknar dagis o bus!

 

Snart kommer pappa hem från jobbet o då blir det fredagsmys!

 

Trevlig helg allihopa! Kram från Molly...

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards