Livet På Stornäset

Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Sandra Holmlund - 27 mars 2010 18:03

... så kan man se ut så här

  

Av Sandra Holmlund - 27 mars 2010 12:04

Idag ska jag o Molly ha lördagsmys. Robban blev ju "bortrövad" kl 04.15 imorse, o han blir borta hela dagen o kvällen. Han ska få åka på speedweekend i Vemdalen, sen blir det väl en öl eller två :-) Kul att han får hitta på ngt med grabbarna!


Jag o Molly började morgonen med frukost o sen lite popcorn o tv (man får det då det är lördag :-P)

    



Sen blev det ju som vanligt tebjudning inne på Mollys rum. Idag var det lilla kanin o grodan som var bjuden :-P

  



Snart kommer Helen o hälsar på. Mycket trevligt! Jag ska även baka lite inför morgondagen, då släkten kommer o firar Robban. MEn det blir inte så mycket slisk då vi även ska ha smörgåstårta.


Nä nu ska jag lägga Molly, sen ska jag kika lite på tv innan H kommer hit.

Av Sandra Holmlund - 27 mars 2010 12:02

Grattis världens bästa R

 

Vi älskar dig!

 

Sandra & Molly

 

  

Av Sandra Holmlund - 27 mars 2010 11:48

Vi fick lite bonuspengar på jobbet, så för dom gick vi på make up store o gjorde varsin sminkning. Efter det köpte vi mat o grillade hemma hos mig. Efter god middag o efterrätt... o lite wii så var vi alla trötta o nöjda. Tack så mycket för en trevlig dag/kväll! :-) Välkomnar Matilda till gänget!


Bilder:

      

Efterrätt, frukt o chokladfondue... snack i köket med Matilda... middag som bestod av grillat, rotfrukter i ugnen o 2 olika kalla såser + sallad *mums*


    

Bild 1 Nöjd Robban som även han fick vara med på vår kväll :-P

Bild 2 Glada tjejer :-D


      

Nintendo Wii och fotmassage :-)



Klicka på dom små bilderna för att se dom större :-)

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards