Livet På Stornäset

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Sandra Holmlund - 18 mars 2010 15:39

Så här söt var Molly i toffsar i heeeeela 3 minuter innan hon snabbt drog ur om igen

  


Av Sandra Holmlund - 18 mars 2010 13:08

I tisdags började vi dagen med en promenad här ute på Stornäset. Cicci kom ut o hängde på. Var lite kyligt trots att solen var framme. Var alldeles röd om kinderna då vi kom hem igen. Då var det gott med lite te o macka :-)


Efter att Molly sovit så åkte vi upp till Sidsjön. Bompa o Sanna hängde också på. Vi gick bort till ankeborg. Jag tycker verkligen att det är otäckt då det är massa fåglar på samma ställe, men vad gör man inte för sin dotter, haha!

    

  

Fåglarna var spännande, men vovven Pontus var roligare. Himla spännande med hans svans.



  

-Hej hej!

 

 

  

Sanna matar Molly med risifrutti. På bilden ser det ut som om hon inte tycker om det, men det gör hon! :-)


Efter Sidsjön så åkte vi på Eurokakel för att kika lite IGEN. Där kan man:


Läsa tidningen

  


Busa i en visningsdusch

  


Köra bil medan pappa sätter fast bilstolen

  




Tack alla för en trevlig dag!   


Av Sandra Holmlund - 18 mars 2010 12:42

  

Detta fina armband har Heyli gjort.

 

Beställde det till min syster   

 

Soror amata betyder älskade syster på latin.

 

Kika in på hennes blogg o beställ ett smycke DU med!

http://heyli.blogg.se

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards