Livet På Stornäset

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Sandra Holmlund - 2 maj 2012 20:25

Självklart ska Molly glassa runt i det fina sommarsetet till sommar´n! Setet finns i flera färger. Har tyvärr ingen annan bild på setet till killar än den som är i inlägget till tävlingen. Men de finns också i flera fina färger.


Pris:

Tjej

Shorts 149:95:-

T-shirt 79:95:-


Kille

Shorts 159:95:-

T-shirt 79:95:-


 

     

 

   

Av Sandra Holmlund - 2 maj 2012 20:00

Var med i utlottningen av ett sommarset (en t-shirt & ett par shorts). Superfint sommarset till både tjej o kille. Finns i flera färger, storlek 80-152.


Detta måste du göra för att ha chans att vinna:



Tävlingen pågår mellan den 2/5-9/5.


Vinsten kan endast hämtas ut i butiken i Birsta City.


Om ni har några funderingar kring tävlingen så skriv ett inlägg så svarar jag så fort som möjligt.

Lycka till!


www.nameit.com





Av Sandra Holmlund - 2 maj 2012 19:55

Jag har fått chansen att samarbeta med Name it i Birsta City. Jag kommer att blogga om deras kläder o lägga ut tävlingar. Håll ögonen öppna så har även DU chansen att vinna.


Inspiration o kampanjer kommer också att läggas ut i bloggen.


Kolla in deras hemsida www.nameit.com






Av Sandra Holmlund - 2 maj 2012 19:30

...våra håriga grannar (läs highland cattle). Huuur många som helst, småbebisarna är ju så söt :)


   


Han närmast kameran bor med mig, hehe! Min duktiga karl som rensar o gödslar buskarna :D

Av Sandra Holmlund - 2 maj 2012 19:25

Det har suttit en uggla i hagen nedanför oss i några dagar. Supercool! Stor som bara den, var lite rädd då jag skulle fota honom, haha! Men han brydde sig inte så mycket om mig trots att jag var så nära. Ingen linslus direkt, vände bort sitt huvud då jag försökte fota, men några bilder fick jag allt :)


 

 


Av Sandra Holmlund - 2 maj 2012 19:10

Hade en helt underbar dag på norra berget. Helen jag o Molly. Skinande sol, klarblå himmel, go´lunch... kunde det bli bättre!


Redo för en dag i solen :)

 

                 

 




Pratstund med tant Helen på den stora bänken...

 



Efter flera timmar i friska luften åkte vi till grabbarna o kollade in hur det gick för dem med putsning av trailern. Det verkligen kliar i fingrarna på dem, tur att det bara är 1½ vecka kvar till första tävlingen för i år :)

     



TACK för en underbar dag!

Av Sandra Holmlund - 2 maj 2012 19:04

Molly har tjatat om att få så blommor, så vi åkte på Plantagen o köpte hem lite såjord o frön.


M valde:

Sommarblomster

Förgätmigej

Sockerärtor

Smultron


Dag 1

   


Efter bara några dagar hade sommarblomsterfröna o sockerärtorna kikat upp lite...

   


Vi får väl se om det blir nå resultat senare i sommar :)

Av Sandra Holmlund - 2 maj 2012 18:58

Molly fann massa skor i min klädkammare. Testade ALLA! Varav dessa röda pumps :)

 

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards