Livet På Stornäset

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Sandra Holmlund - 6 september 2010 14:04

...fortsatte även denna natt. Vart inte många minuters sömn. Är trött som en gnu... klaga kan jag, men la jag mig o sov nu när Molly sover nu på dan? NÄ! Vad gör jag då? Jo, jag passade på att putsa fönsterna i sovrummet... smart tjej! Suck...

Av Sandra Holmlund - 6 september 2010 13:55

Molly byggde en koja själv idag... slängde en filt över vardagsrumsbordet. TADAAA! Klart! :)

    

Då man är sjuk får man självklart äta popcorn. Molly tyckte det var mysigt, ropade -KOM! till mig hela tiden. Hon tyckte att jag skulle klämma in mig under bordet.


Man blir trött av att vara sjuk. Molly som ALDRIG somnar i soffan, hur trött hon än är... MEN idag möttes jag av denna syn...

  

...inte ens Pippi Långstrump (som för övrigt är ett utav Mollys favvoord nuförtiden) på tvn kunde hålla henne vaken...


Trodde hon vaknade nyss (efter 2½h) men hon somnade visst om...

Av Sandra Holmlund - 6 september 2010 13:22

...tog jag tag i att sätta upp fotoramarna i sovrummet... JAG gjorde det, utan hjälp av pefektionisten R ;) Han må klaga på att det blev snett... men det gör inget, för JAG gjorde det :D Stolt, haha!

    



Kolla vad långt hår jag hade på detta kort... varför klippte jag av det då? Dumt! Jo för att det var ju himla modernt att ha en kort "Robyn-frisyr" då jag gick i 6:an. Snyggt... näe...



Det här är Robban då han var liten... han o Molly är rätt lika varann :D Han kommer att älska mig för att jag lägger in denna bild på bloggen ;)

     

Av Sandra Holmlund - 6 september 2010 10:06

Igår var hjärtat snäll o köpte pizza (orkade ej laga mat). Jag ville ha en calzone utan skinka men med svamp. Hungrig som en varg så började jag äta... hmm... smakade konstigt... ja kan ju vara för att dom fyllt den med massa salami. Blä!


Vad är likheten mellan svamp o salami? Inget...

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards