Livet På Stornäset

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Sandra Holmlund - 8 december 2010 15:27

...nu är hyllan uppsatt på väggen...

  

Av Sandra Holmlund - 8 december 2010 15:01

  

Molly hade feber då Robban hämtade henne på dagis igår. Så i natt (kl 01) vaknade hon o var jätteledsen. Tokvarm av feber :( Så hon fick sova i vår säng. Imorse då hon vaknade så var hon fortfarande jättevarm, tog tempen = 40 grader. Stackars liten. Men hon vaknade flera ggr i natt o ville dricka vatten + att hon drack en hel nappflaska med saft på morgonen. Men äta vill hon inte, inte ens en chokladbit ur chokladkalendern.


Hon slocknade som ett ljus i soffan kl 10.45, sedan sov hon 2½ timme. Så nu är hon liiite piggare. Ser på my little pony för ett-hundra-elfte-gången :P


Nu längtar vi efter pappan som kommer hem sent ikväll... Först jobb sedan längdskidor. Vill också ut i friska luften, får se hur Molly mår imorgon :)


Nu ska jag baka äppelrutor, får se om lill-trollet blir sugen att hjälpa till.

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards