Livet På Stornäset

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sandra Holmlund - 18 augusti 2010 10:51

Min kära sambo o hans jobb var ett utav lagen i drakbåtsrodden. Jag o Molly var där o hejade på. Lite bilder:

  

      

Av Sandra Holmlund - 18 augusti 2010 10:46

Slänger in lite bilder från hur tomten börjar bli klar... orkade inte leta fram nå förebilder, men det kanske jag lägger in sen.

         

         



Här är en liten bild på det blivande förrådet:

      

Av Sandra Holmlund - 18 augusti 2010 10:33

                   


Lite blandande bilder från sommaren:

           



Födelsedagsbarnet:

  

Av Sandra Holmlund - 18 augusti 2010 09:12

Världens bästa Molly fyllde ju 2 år igår. Stort TACK till alla som firat hennes dag.


Bilden i ST:

http://st.nu/familj/familjeannonser/hurra/1.2253847-molly-2-ar





Bilden Mollys mormor o morfar satt in i Allehanda:



Av Sandra Holmlund - 18 augusti 2010 09:04

Ja jag vet... bloggandet har inte varit första prioritet nu i sommar. Detta är några saker som hänt i sommar:


Tomten har äntligen blivit planerad.


Vi har sått gräs.


Haft en regnig semester i Furuvik.


Molly har åkt massa karuseller, vilket hon ÄLSKAR!


Badat o solat.


Robban har börjat på ett förråd, så äntligen kan vi snart tömma datarummet o få rordning där med :D


Molly har hunnit bli 2 år.


Bytt bil.


Ätit god mat både hemma o på restaurang.


...Ja det är väl kort o gott vad vi sysslat med i sommar.


Det märks att hösten är på G. Kalla mornar o kvällar. Mörka nätter. Blandade känslor... är inte sugen på vinter o kyla, men mysigt att äntligen få tända massa ljus igen (värmeljusberoende).


Kommer att lägga in bilder från sommaren då ork finns :)




Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards