Livet På Stornäset

Alla inlägg den 11 april 2009

Av Sandra Holmlund - 11 april 2009 16:38

Passar på att blogga lite nu när vi är på påskmiddag hos Mollys famor. Egentligen skulle R syrra o barn också vara här, eller rättare sagt så var dom här innan vi kom hit men fick gå hem pga att 2 barn spydde. Hoppas vi inte får nå kräksjuka. Molly har haft feber i 2 dagar nu. Trodde först att det var pga tand #2, men det tror jag inte att det är... kanske 3-dagars-febern??? Hon har haft 40 graders feber i 2 nätter o mellan 38,5-39,0 på dagarna. Stackars liten! Men hon är ändå som en liten solstråle :-D Hon fick ett stort påskägg nu när vi kom hit... i den var det en leksaksmobil, skoj! 


Igår kom Mollys mormor o morfar o hälsade på en sväng. Hade med en liten påskkyckling som hade en ryggsäck, i den fanns sockar o pengar. på kvällen kom Stefan o Sara o deras 2 barn på middag hos oss. Riktigt trevligt, synd bara att jag kände mig dödstrött! Är toktrött idag också, hoppas på att få somna tidigt ikväll.


Nä nu orkar jag inte skriva nå mer... På återseende. Förresten, GLAD PÅSK!

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards